Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за липень 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10486  запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 липня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

56 листів,  які було кваліфіковано як звернення  громадян;

11 листів від юридичних осіб;

103 запити на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

64 – безпосередньо від громадян; 23 – від юридичних осіб; 16 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

45 – електронною поштою; 38 – через органи влади; 11 – поштою; – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки;  1– усно.

За видом інформації

49 – інші види інформації; 26 – правова інформація; 16  – статистична інформація; 4  – інформація про товар; 2  – податкова інформація; 6  – інформація про фізичну особу.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 1;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 1;

департаменту управління персоналом  – 2;

департаменту  інвестицій – 2;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 2;

юридичного департаменту – 2;

департаменту сфери  публічних закупівель – 3;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 3;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 3; управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 3; управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 5; департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 5;

департаменту політики власності – 6;

директорату зайнятості та трудової міграції – 6;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 6;

департаменту економіки безпеки та оборони – 8;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 9;

директорату розвитку реального сектору економіки – 11;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 12;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 13.

Розглянуто 103  запити на публічну інформацію, із них:

на 73 запити надано публічну інформацію; 23 запити на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; відмовлено у задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).

На 56 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 51 лист надано роз’яснення; листи вирішено позитивно; 3 листи направлено за належністю.

На 11 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json