Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за серпень 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10596  запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 серпня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

17 листів,  які було кваліфіковано як звернення  громадян;

8 листів від юридичних осіб;

110 запитів на публічну інформацію, з них: 110

За суб’єктами і кореспондентами:

10 – від громадських організацій 67 – безпосередньо від громадян; 26 – від юридичних осіб; 7 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

60 – електронною поштою; 30 – через органи влади; 12 – поштою; – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки.

За видом інформації

51 – інші види інформації; 44 – правова інформація; 13  – статистична інформація; 1  – податкова інформація; 1  – інформація про стан довкілля.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту організації та координації роботи з питань управління об’єктами паливно-енергетичного комплексу – 1;

департаменту внутрішнього аудиту – 1;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 2;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 2;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 2;

управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 2;

директорату зайнятості та трудової міграції – 2;

департаменту економіки безпеки та оборони – 2;

департаменту  інвестицій – 3;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 4;

департаменту сфери  публічних закупівель – 4;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 5.

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 5;

юридичного департаменту – 6;

департаменту управління персоналом  – 6;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості - 6;

директорату розвитку реального сектору економіки – 7;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 8;

департаменту політики власності – 9;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 11;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 19.

Розглянуто 110  запитів на публічну інформацію, із них:

на 81 запит надано публічну інформацію, 17 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 12 відмовлено у задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).

На 17 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 12 листів надано роз’яснення; листи вирішено позитивно; 2 листи направлено за належністю.

На 8 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json