Головна » Громадськості » Доступ до публічної інформації » Звіти про роботу із запитами на інформацію

Календар подій

24
Вересня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
31 1 2 3 4 5 6
28 29 30 1 2 3 4
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за травень 2018 року
12.06.2018 | 15:31 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 5853 запита на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 31 травня 2018 р. на адресу Міністерства надійшло 102 запита з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

26 – від юридичних осіб; 53 – безпосередньо від громадян;  11 – від засобів масової інформації; 12 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

21 – поштою; 42 – електронною поштою; 37 – від інших органів влади;
1 – факсом; 1 – особисто.

За видом інформації

94 – інші види інформації; 3 – правова інформація; 1 – соціологічна інформація; інформація про фізичну особу – 4.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту промислової політики –  12;

департаменту відносин власності – 9;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 9;

департаменту технічного регулювання – 8;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 8;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку –  8;

департаменту інтелектуальної власності – 7;

юридичного департаменту – 6;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 5;

департаменту залучення інвестицій – 5;

департаменту регулювання публічних закупівель – 3;

департаменту персоналу –  2;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 2;

управління взаємодії з органами державної власності та зав’язків з громадськістю – 2;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 1;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 1;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 102 запита, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 74 запита надано публічну інформацію;

9 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

6 відмовлено у задоволенні запиту;

на 6 листів від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення;

на 7 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json