Головна » Доступ до публічної інформації » Звіти про роботу із запитами на інформацію

Календар подій

21
Листопада
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
4 5 6 7 8 9 10
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за березень 2017 року
04.05.2017 | 11:21 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 4415 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 31 березня 2017 р. на адресу Міністерства надійшло 105 запитів з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

 35 – від юридичних осіб; 48 – безпосередньо від громадян; 11 – від засобів масової інформації; 11 – від громадської організації.

За каналом зв’язку надходження:

27 – поштою; 46 – електронною поштою; від інших органів влади – 32.

За видом інформації

83 – інші види інформації; 15 – правова інформація; статистична – 7.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту технічного регулювання – 14;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики –  11;

департаменту управління державною власністю –  8;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 7;

юридичного департаменту – 6;

департаменту персоналу – 4;

департаменту регулювання державних закупівель –  4;

департамент економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 4;

департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ – 4;

департаменту промислової політики – 4;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 3;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 2;

департамент туризму та курортів – 2;

управління взаємодії з органами державної влади та зв’язків з громадськістю – 2;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 1;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 1;

департаменту координації міжнародних програм – 1;

департамент торговельного захисті – 1;

департамент залучення іноземних інвестицій – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 105 запитів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 70 запитів надано публічну інформацію;

12 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

4  відмовлено у задоволенні запиту;

на 16 листів від юридичних осіб надано роз’яснення;

на 3 листа від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json