Головна » Звернення » Звернення громадян » Інформація про роботу зі зверненнями громадян

Календар подій

19
Лютого
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
3 4 5 6 7 8 9
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2017 року
16.05.2017 | 13:43 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

Протягом І кварталу 2017 року у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України продовжувалася робота щодо забезпечення розгляду пропозицій, заяв і скарг (далі ‑ звернень) громадян, оперативного вирішення порушених у них  питань.

У звітному періоді в Міністерстві на виконанні було 679 звернень, у тому числі з попереднього кварталу перейшло 9 звернень, 670 звернень надійшло за І квартал 2017 року, у тому числі:

  • поштою від громадян (у тому числі електронною поштою) – 381;
  • за допомогою засобів телефонного зв’язку – 6;
  • на особистому прийомі – 5;
  • від Верховної Ради України – 5;
  • від Адміністрації Президента України – 9;
  • від Кабінету Міністрів України – 108;
  • через інші органи влади – 33;
  • від інших органів, установ та організацій – 123.

На офіційному веб-сайті Міністерства розміщено рубрику “Електронне звернення”, за допомого якої до Міністерства може бути надіслане електронне звернення. Так протягом звітнього періоду через зазначений ресурс до Міністерства від громадян надійшло 207 електронних звернень.

Слід зазначити, що від державної установи “Урядовий контактний центр” до Міністерства у І кварталі 2017 року надійшло 203 звернення, з них:

  • надіслано за належністю (як такі, що не відносяться до компетенції Мінекономрозвитку) – 43;
  • не підлягало розгляду, як такі що не містили зворотньої адреси, а також не підлягали розгляду відповідно до статті 8 Закону України “Про звернення громадян” – 19;
  • опрацьовано та надано відповідь – 125 звернення від фізичних осіб та 16 ‑ юридичних осіб;
  • на розгляді залишилося (термін виконання яких припадає на квітень 2017 року) – 2.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • індивідуальних – 640;
  • колективних – 30.

За видами звернень у І кварталі 2017 року до Міністерства надійшло:

  • пропозицій – 36;
  • заяв (клопотань) – 602;
  • скарг – 32.

За звітний період до Міністерства надійшли звернення від таких категорій громадян:

  • діти війни – 30;
  • інваліди II групи – 18;
  • інваліди III групи – 7;
  • інваліди війни – 3;
  • інваліди I групи – 3;
  • учасники бойових дій – 2;
  • ветерани праці – 2;
  • багатодітні сім’ї – 2;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни ‑ 1;
  • одинокі матері – 1;
  • учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1.

За соціальним станом протягом І кварталу 2017 року до Міністерства надійшли звернення від:

  • пенсіонерів – 86;
  • робітників – 41;
  • підприємців – 15;
  • безробітних – 15;
  • працівників бюджетної сфери – 7;
  • державних службовців – 6;
  • учнів, студентів – 5;
  • не визначені – 495.

За ознакою надходження протягом І кварталу 2017 року було:

  • первинних – 390;
  • повторних – 168;
  • дублетних – 31;
  • неодноразових – 41;
  • масових ‑ 40.

Найчастіше причиною повторних звернень є виникнення у заявника нових питань, уточнення щодо отриманих відповідей. З метою запобігання надходження повторних звернень від громадян фахівцями Міністерства, у межах повноважень, надаються ґрунтовні відповіді, а також висновки щодо актуальності пропозицій заявників.

Масові звернення стосувалися визначення середньоринкової вартості автомобіля, а також передачі гуртожитку по вулиці Предславинська, 34 в комунальну власність м. Києва.

У звітному періоді у Міністерстві розглянуто 646 звернень (96 % від загальної кількості звернень, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2017 року), на розгляді залишилося 24 звернення (4 %). За результатами розгляду, зокрема:

  • вирішено позитивно – 4;
  • надано роз’яснення – 575;
  • надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” – 55;
  • не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” – 12.

Звернення, які не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”, не містили зворотньої адреси або попереднє звернення було вирішено по суті.

Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються Міністерством за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань центральних органів виконавчої влади.

З метою ознайомлення громадян з діяльністю Міністерства та поліпшення якості роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-сайті Міністерства в мережі Інтернет здійснюється регулярне розміщення інформації щодо особистих прийомів громадян керівництвом Міністерства, розкладу роботи громадської приймальні, графіку та порядку особистого прийому громадян керівництвом Міністерства, розпорядку та номерів телефонів, за якими працює “гаряча” телефонна лінія, телефон довіри Міністерства.

У приміщенні громадської приймальні Міністерства на стенді “Економічний розвиток України” постійно оновлюються матеріали про діяльність Міністерства.

З метою оптимізації термінів розгляду звернень громадян, які не потребують додаткового вивчення та перевірок, відповіді на них надаються не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Постійно ведеться моніторинг термінів виконання звернень, також з працівниками Міністерства проводиться роз’яснювальна робота щодо термінів виконання та дотримання вимог законодавства щодо звернень громадян.

Звернення громадян протягом зазначеного періоду розглянуто у такі терміни:

15 днів – 385 звернень (59,6 % від загальної кількості звернень, що розглянуто у Міністерстві протягом I кварталу 2017 року);

30 днів – 216 звернень (33,4 %);

з порушенням терміну – 45 звернень (7 %).

З метою усунення подальшого порушення термінів виконання звернень (перевищення терміну більше ніж 30 днів), проведено роз’яснювальну роботу з працівниками Міністерства щодо дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Протягом І кварталу 2017 року до Міністерства надійшло 303 звернення з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (45,5 % від загальної кількості звернень, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2017 року), зокрема:

‑ регуляторної політики, внутрішньої торгівлі, захисту внутрішнього ринку, прав споживачів – 117 (17,8 %);

‑ цінової і тарифної  політики, контролю цін – 87 (13 %);

‑ процедури державних закупівель – 46 (6,9 %);

‑ зовнішньоекономічної політики, ліцензування – 31 (4,6 %);

‑ економічної стратегії, державних цільових програм, пропозиції щодо виходу економіки України із кризового стану – 14 (2,1 %);

‑ інвестиційної політики, раціоналізаторських пропозицій – 5 (0,7 %);

‑ власності і банкрутства – 3 (0,4 %).

Крім того, 54,5 % (367) звернень надійшли з питань:

  • праці і заробітної плати – 97 (14,5 %);
  • промислової політики – 41 (6,1 %);
  • фінансової, податкової, митної політики – 38 (5,7 %);
  • житлової політики – 35 (5,2 %);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 34 (5,1 %);
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 30 (4,5 %);
  • діяльності центральних органів виконавчої влади – 27 (4 %);
  • комунального господарства – 19 (2,8 %);
  • культури та культурної спадщини, туризму – 16 (2,4 %);
  • соціального захисту – 9 (1,3 %);
  • діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2 (0,3 %);
  • обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 2 (0,3 %) ;
  • аграрної політики і земельних відносин – 1 (0,1 %);
  • транспорту і зв’язку – 1 (0,1 %);
  • охорони здоров’я – 1 (0,1 %);
  • державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 1 (0,1 %);
  • інші – 13 (1,9 %).

Порівняльний аналіз змісту звернень, що надійшли до Міністерства протягом І кварталу 2016 року та І кварталу 2017 року, свідчить про зменшення кількості звернень громадян щодо соціального захисту (на 10 звернень, тобто на 53 %); діяльності центральних органів виконавчої влади (зменшилося на 26 звернень, тобто на 49 %); зовнішньоекономічної політики, ліцензування (на 27 звернень, тобто на 46 %); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян  (на 19 звернень, тобто на 36 %).

Порівняно з І кварталом 2016 року у звітному періоді зросла кількість звернень, у яких порушувалися питання житлової політики (зросло на 27 звернень, тобто на 77 %); процедури державних закупівель (на 22 звернення, тобто на 48 %); культури та культурної спадщини, туризму (на 7 звернень, тобто на 44 %); цінової і тарифної  політики, контролю цін (на 28 звернень, тобто на 32 %); промислової політики (на 12 звернень, тобто на 29 %); регуляторної політики, внутрішньої торгівлі, захисту внутрішнього ринку, прав споживачів (на 30 звернень, тобто на 25 %).

За І квартал 2017 року звернення надійшли з наступних регіонів України:

  • м. Києва – 218 (32,8 % від загальної кількості, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2017 року);
  • Дніпропетровської обл. – 102 (15,2 %);
  • Харківської обл. – 36 ( 5,4 %);
  • Київської обл. – 31 (4,6 %);
  • Запорізької та Львівської обл. – по 24 (по 3,6 %);
  • Одеської обл. – 22 (33 %);
  • Вінницької та Донецької обл. – по 20 (по 3 %);
  • Кіровоградської та Херсонської обл. – по 18 (по 2,7 %);
  • Хмельницької обл. – 14 (2,1 %);
  • Полтавської обл. – 12 (1,8 %);
  • Миколаївської обл. – 11 (1,6 %);
  • Черкаської обл. – 9 (1,3 %);
  • Житомирської та Сумської обл. – по 8 (по 1,2 %);
  • Тернопільської обл. – 7 (1 %);
  • Івано-Франківської та  Рівненської обл. – по 5 (по 0,7 %);
  • Закарпатської та Чернігівської обл. – по 4 (по 0,6 %);
  • Волинської обл. – 3 (0,4 %);
  • Чернівецької обл. – 2 (0,3 %);
  • Луганської обл. – 1 (0,1 %).

З-за кордону до Міністерства протягом зазначеного періоду надійшло 3 звернення (0,4 % від загальної кількості, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2017 року).

Без зазначення адреси надійшло 41 звернення (6,1 %).

Довідкові графічні матеріали додаються

У І кварталі 2017 року відбулося одна пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України - Торгового представника України Микольської Н. Я. (21.02.2017).

Міністерством постійно здійснюються заходи, спрямовані на оперативне вирішення проблемних питань громадян, а саме:

‑ на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2010 № 924 “Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України” забезпечено проведення особистого прийому громадян Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у приймальні громадян Кабінету Міністрів України. Прийоми проводилися 23.01.2017 заступником Міністра економічного розвитку і торгівлі України Бровченком Ю. П., 27.03.2016 заступником директора юридичного департаменту Лініченком Д. В. За відповідними роз’ясненнями звернулося 14 громадян прийнято 5 заяв;

‑ відповідно до наказу Міністерства економіки України від 04.06.2009 № 545 “Про підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян” забезпечено проведення особистих прийомів громадян заступниками Міністра у своїх приймальнях, згідно з графіком особистого прийому громадян керівництвом Міністерства;

‑ щосереди здійснювався прийом громадян працівниками сектором доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян департаменту розвитку інформаційно – комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів у громадській приймальні Міністерства. На прийом звернувся 1 громадянин;

‑ відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 у громадській приймальні Міністерства щосереди з 11:00 по 13:00 працівниками сектору доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян департаменту розвитку інформаційно – комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів проводиться “гаряча” телефонна лінія. Протягом І кварталу 2017 року проведено 12 “гарячих” телефонних ліній, на які звернулося 90 громадян;

‑ на виконання зазначеного Указу у Міністерстві щодня працює телефон довіри. Протягом І кварталу 2017 року на телефон довіри звернулося 46 громадян.

Більшість питань, що надходили на “гарячу” телефонну лінію та телефон довіри від громадян стосувалося питань зовнішньоекономічної діяльності, видачі ліцензій, накладених санкцій, захисту прав споживачів, особистого прийому громадян Міністром економічного розвитку та торгівлі України.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json